poniedziałek, 8 sierpnia 2016

13arts - Art Journal

Hello! Today I'd like to share with you my new art journal spreads for the 13arts.

Witam! Dziś chciałabym pokazać Wam moje nowe strony art journala przygotowane dla 13arts.

I began with creating some texture using old book, fabrics, stencil and modeling paste.
I have used a few 13arts mists to add some colors. For the end I added some gesso accents as a final touch.

 Moją teksturę zaczęłam tworzyć używając starej książki, materiałów, szablonu oraz pasty modelującej.
Użyłam mgiełek 13arts by dodać kilka kolorów. Na koniec dodałam gesso by uzyskać ostateczny wygląd pracy.


Don't forget to stop by the 13arts blog here.

Nie zapomnij zajrzeć na bloga 13arts - tutaj.

 ************************************

CHALLENGES - WYZWANIA

ART JOURNAL - WYZWANIE Nr 5

 ************************************

13arts products:
 Gesso białe - grunt akrylowy 120ml
Medium żelowe- Gel medium MATT
Pasta modelująca 120ml
 ************************************
Have a nice day!

Miłego dnia!


Anna Rogalska

Brak komentarzy: